Lukijat

perjantai 7. lokakuuta 2011

Lopun alkua

Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Niin se vain on. Mikään ei ole ikuista. Muistan vielä kun me vannottiin että pysytään ikuisesti yhdessä... Oon todella pahoillani kun joudun nyt pettämään teidät. Oon todella pahoillani jos/kun olen auheuttanut monille pahaa mieltä. Mutta mun on nyt aika mennä. En enää kuulu Panfuun niinkuin ennen. Me kaikki kasvetaan. Se mitä meillä oli, murenee pikkuhiljaa käsiin.

Mutta tämä kulunut vuosi on ollut varmasti elämäni paras. Te kaikki olette antaneet mulle niin paljon. Mikään ei ikinä voi korvata teitä ja sitä mitä me yhdessä koettiin. Se on pelottavaa, koska netissä kaikki on kasvottomia, oman pandan takana. Mutta silti rakastan teitä niin paljon, että sattuu.


Tästä kaikki silloin joskus kauan sitten alkoi...

















 

Tämän kuvan muistan ikuisesti. Se on yksi arvokkaimmista mitä minulla on.


















Yhdessä ollaan itketty...


... lohdutettu...


... ja naurettu.















 Tämän keskustelun muistan vieläkin, ja naurattaa...



 Tämäkin naurattaa aina! :'D



Ollaan ystävystytty, rakastuttu, erottu...





















Vaikka tiemme nyt eroavatkin, te kuljette aina mukanani, sisällä sydämessäni. Kiitos kaikesta, mitä teiltä sain. Kiitos, että sain tuntea teidänlaisenne mahtavat ihmiset.

Kiitos.

Ja antakaa anteeksi.

♥:lla, Jadettarenne

34 kommenttia:

  1. ... :( Jade... Mulla tulee sua oikeesti ikävä... Jos ei nähä enää :'( Mut se on sun valinta ja niin edespäin. Ja eihän meillä ollu koskaan riitaa? Muistaakseni ei... Kai? Eli nyt ei mikään voi jäähä vaivaamaan kun et enää käy panfus... <3 Hyvä niin. Mut mäkin muistan sut aina, ikuisesti, 4 ever :)

    Tähtimurusi <3

    VastaaPoista
  2. :'( Mä niin rakastin kaikkii niitä hetkiä sun kanssas, niin tuntuu pahalta ettei niitä tulisi enää. En halua takertua, joskus pitää vaan päästää irti. :( Mullakin tulee sua ihan hirmu iso ikävä. <3

    Cokis, joka viihtyy sun kanssas aina yhtä hyvin ♥

    VastaaPoista
  3. Olit aina niin ystävällinen ja hauska, että en unohda sinua koskaan. Se valinta on sinun eikä meidän. Olit ihana panda!♥ Jään kaipaa sinua ja muistan sinut aina!!

    Tassuttain,
    Eks

    VastaaPoista
  4. Voh Jade. :( Luen kyllä Pauliinasta jooka postauksen joten ole huoleti luen sentään jotain blogiasi ja Pauliina on ihana!<3

    VastaaPoista
  5. Tulee niin ikävä sua Jade! :(

    Toivottavasti nähdään edes JOSKUS vielä! :)))

    Muistamme sut aina Jade!

    Tassuin, Panda255 ja Pandda12

    VastaaPoista
  6. Mulle tulee ikävä sua mussukkani!:`(
    oot niin ihana esikuva muille!!
    oot aina niin mukava
    HYVÄSTIT
    siellä täällä
    cesi(nyt täällä:`( )

    VastaaPoista
  7. Jade... Tulee KAUHEA ikävä sua, ekaa Panfu-ystävääni. Sä oot aina ollut mulle kavereista rakkain, ainakin Panfussa, ja niin tulet aina olemaan :') Ääh... En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Olen huono jättämään hyvästejä. Tiesinhän mä sisimmässäni, ettei kukaan koskaan jatka Panfua ikuisesti. Silti taisin huijata itseäni, uskotella itselleni, että kyllä mun parhaat kaverit vielä jatkais... Ja taisin olla totaalisesti väärässä.

    Mutta... Hyvää tulevaisuutta :) Usko unelmiisi.

    Terkuin,
    Meda

    VastaaPoista
  8. Jadetar, se kaunis, ihana ja sellainen panda (-: Ei, ei tää voi olla totta..

    Pakko tää on uskoa, että nää nyt lähet :( Ja se on kamalaa. Ja nuo kuvat.. kyyneleet tuli silmiin, kun katsoin ne kaikki läpi. Tää blogi on niin täynä kaikkea ihanaa. elä poista tätä. Täällä on muistoja sinusta :)

    En koskaan voinut kellekkään muulle kertoa suruista, kuin sinulle. Sää olit mun parhain kaveri Panfussa. Kiitän kaikista hetkistä. Jäät sydämmeeni ainiaaksi <33 (: PS: Käy blogissani, kamujen sivulla. siellä on sulle lisää sanoja!

    VastaaPoista
  9. Tiedän,miltä sinulta tuntuu,ja olit paras kaverini Mutta tiedän loppaat. Tässä sinulle hyvästelyruno:

    On se päätös tehtävä,
    pahalta tuntuu,on ikävä.
    Lopun aika jo häämöttää,
    Tänään se jo viilettää.



    Mutta yksi asia meitä yhdistää,
    joka on tosi tärkeää.
    Se ärrällä,
    joka on rakkaus.



    Tassuttain:
    roosamarsi,joka muistaa aina meidän mukavan Jaden!

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. En tiiä, kuinka kauan siitä on, kun postasit tän (taian olla tällane matti-myöhäinen) mutta ihan sama. Haluun hyvästellä sut kuiteski. :')

    No tiiän miltä susta tuntuu.. koin katos saman. :'( No en voi kinuta sua takas, mutta ikävä tulee. :) Muistan hyvin sen kun olit rannalla sanoit jotakia ja lähit viidakkoon. :DD ei mitään järkevää, mutta muistan sen.

    Hyvästiset,, ♥Jadetar♥

    ~Musi~

    VastaaPoista
  12. Voi Jade...

    Me tutustuttiin, rakastuttiin, suututtiin.. Mitä kaikkea me ei olla koettu? Oon niin iloinen kun löysin itteni niin monesta kuvasta.

    Onneks me ollaan ystäviä vielä.

    ~Love ♥

    VastaaPoista
  13. Rakas, Jadetar..

    Sää olit aina Panfussa se kaikkien parhain kaveri, lohdutit kun joillakin oli murheita, ja olit aina iloinen tyttö. Me kaikki muistamme sinut aina ja rakastamme sua. Sää olit vaan niin kiva, kaikkien tähtönen ja sait ihanalla luonteellasi uusia ystäviä! Olimme kaikki Panfussa, Nuppu, anskumuru, ja kaikki.. Sitten.., vain vähitellen pandat toisensa jälkeen katosivat :'( se oli kamalin hetki kaikille. Nyt saamme sitten menettää sinut, Jade.. Me kaikki haluamme sut takaisin. Mutta sun paluu on vaan haave, jota on vaikea toteuttaa.. Ymmärrämme ja kunnioitamme päätöstäsi! ;') nyt on sun aika lähteä, ja yritämme kestää sen, vaikka monet itkut ollaan jo itketty. Hyvää loppuelämää ja mahtavaa tulevaisuutta, meidän ikiomalle Jadelle!<3

    Halauksien, rakkautta osoittaen, jälleen näkemisen ihanassa toivossa:
    lovelyemilia, lili100, Eemil1234, AnskuMuru123, Panduska321, Suomen Panfun kaikki bloggarit ja pandaystäväsi<3 I love you!<3

    VastaaPoista
  14. Jadetar oon sun fani tuu panfuun joku päivä!

    VastaaPoista
  15. Jade, ei saa lopata. Mutta onneksi näin sut es yhen kerran. ;) Jäät sydämmeeni ja hyvää loppuelämää sulle!<3 Ps: olit mun esikuva bloggaamisessa!

    Terkuin,
    Ansku.

    VastaaPoista
  16. Jade, ei saa lopata. Mutta onneksi näin sut es yhen kerran. ;) Jäät sydämmeeni ja hyvää loppuelämää sulle!<3 Ps: olit mun esikuva bloggaamisessa!

    Terkuin,
    Ansku.

    VastaaPoista
  17. Mulla on vielä kysymys kysyttävänä. Aiotko enää koskaan käydä Panfussa?

    VastaaPoista
  18. MOI Jadetar! ♥ Oot kiva panda, mulla tulee sua ikävä :'( oot ihku ja tää blogi on ihana :)No, yritetään kestää tää sun loppaaminen. Ja toivottavasti tulet takaisin ja nähdään Panfussa pian. ;) oon sun fani.<333 Tää blogi säilyy sydämmessäni ;; hyvästit nyt lopullisesti, rakas Jade.. ♥

    Terveisin,
    lotta44.

    VastaaPoista
  19. oi toi kosketti mua ihan oikeesti toi kosketti ihana blogi et varmaan tunne mua mut toi kosketti ja vielä kerran toi kosketti

    VastaaPoista
  20. HEI OIKEESTI MÄ OLIN TUOL KUVIS JADEJADEJADE!!!!!!!!!!!!!! OIKIASTI MITÄ TAPAHTUU......! (oon sit Nuppu_ se nuppu joka oli kauhea ääliö ja huijas kaikkia...en voi vielkää käsittää mite oot voinu antaa mulle anteeks...)





    Panfu koostuu suuresta sydämmestä, panfu ja sen jäsenet ovat yksi suuri sydän, ja kun joku siitä lähtee, ei sitä aukkoa tule kukaan täyttämään vaikka matkisi, ja olisi kuinka samanlainen kuin sinä, ei hän kuitenkaan sinun paikkaasi täyttäisi. Olet ainutlaatuinen mururakas! <!3

    Muille oot vaan muru, mut mulle oot koko pulla! <333

    KANNA MINUT METSÄÄN APINAMIES !!!!

    <3:NuPP_Uuiuhvh

    VastaaPoista
  21. Vooii eii jadeeee
    mul tulee ikävä sua olit niin ihana ystävä...
    Sinä ystävä olet maapallon tärkein.Ilman sinua minulla ei olisi elämää.Tarvitsen sua kuin ilmaa,jota sinäkin voit hengittää.Tää tie mis me kuljetaan on ikuinen,eikä se tuu loppumaan joten älä pelkää kuolemaa.Oot mun elämäni valo joka näyttää tien pimeässä.En saa sua mielestäni,koska mä katon sua ja sä mua.Mitään mä en pelkää koska olet mun suojelusenkelini.

    Hyvää loppu elämää rakas jade<3
    hyvästi :(
    sinua kaivaten,
    yumisi♥

    VastaaPoista
  22. Postitko sä Pauliinan päiväkirjan? Miks?

    VastaaPoista
  23. Tuun kaipaamaan sua. (Harmi, kun itse itse olin tossa vähän aikaa sitten lopanneena(mutta tulin takaisin), niin jäi tämä uutinen huomaamatta :'( Surettaa enemmän näin jälkeenpäin) Muutamissa kuvissa tuolla olin, ja tuon ihanan sydänkuvankin olit tuonne laittanut ♥ Tulee ikävä. :'(

    Biisistä, jota juuri nyt kuuntelen: (sopii ihanasti tunnelmaan :'( )
    I want you to know who I really am
    I never thought I'd feel this way towards you
    And if you ever need someone to come along
    I will follow you, and keep you strong

    VastaaPoista
  24. Nyt loppuu bloggarin tie......Se ajatukset muualle vie.....
    Blogis oli ihuna sinä olit ihuna toivottavasti tavataan vielä joskus.....

    -se sinulle rakkaista tuntemattomin.........






    Liia124.........




    yksi niistä joille kerran tai kaksi vain juttelit.......



    mutta joka sua silti pitää ihunana pandana.........









    rakas pikku jade♥





    toivottavasti vielä nähdään....




    love you♥
    <3333




    -Liia124

    VastaaPoista
  25. Oot ihuna.....

    Blogis on ihuna....

    rakastan sua♥.....

    <333333333333333333333

    nyyh......

    itken sun takia........

    sun päätöksen vuoksi......

    mut valtsit sen itse.......

    en vingu suo takas........

    mut toivon sun palaavan........

    I♥U

    Rakas jadeni.......

    Ihku jadeni......

    ihana jadeni.......

    rakas jadeni......

    kuolen sun vuoks......

    sun päätöksen vuoks.........

    itken sua takas........

    ei pakko oo palata......

    -Liia124

    jolle kerran tai kaks vain juttelit......

    mut joka sua rakastaa.....

    VastaaPoista
  26. Oot ihana bloggari harmi et loppasit..
    Kaikki loppaa aikanaan kuten sä...
    ja kaikille ra kas anskumuru..
    En tunne sua irlis sä et tunne mua irlis.
    Liia124:llä oli ihana kommentti.
    Minimousella oli ihana kommentti.
    Kaikilla oli ihania kommentteja mut mulla vaan tällainen perus..

    pandaterkuin: jansku17.
    p.s: en o-o-osaa sanoa tätä.....hy-hyvästi........

    VastaaPoista
  27. Oot niin rakas mulle Jadeihanaiseni! <33

    Mut mäki loppasin! LUKEKAA PANDAT BLOGINI, siel suru uutinen :'( Muistakko tavattii sillo panfus? Se oli kivaa :) Oot RAKAS <3<3 =) Mut, hyvästit, niin rakas Jadetar!7

    -Emppu

    VastaaPoista
  28. Oot niin rakas mulle Jadeihanaiseni! <33

    Mut mäki loppasin! LUKEKAA PANDAT BLOGINI, siel suru uutinen :'( Muistakko tavattii sillo panfus? Se oli kivaa :) Oot RAKAS <3<3 =) Mut, hyvästit, niin rakas Jadetar!7

    -Emppu

    VastaaPoista
  29. Kiitos, kun autoit mua! Terveisin, Melissa

    VastaaPoista
  30. Kommaan vasta näin myöhään mut..
    Jade sua tulee ikävä DDDDD;
    Ois kiva jos sie viel jonai päivänä kävisit tääl..
    Sie olit yks mun lempibloggareista
    Sie oot mun toooodella hyvä ystävä panfussa..
    En keksi muuta..
    Oli kiva tuntea..


    Gary

    VastaaPoista
  31. http://whiteangelsstories.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. Olit ihana panda ja muistan sinut aina sydämmessäni :)

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommentin. :) Mutta muista siisti kieli ja hyvät tavat, niin blogissa säilyy mahtava fiilis ja kaikilla on kivaa. =)

♥:lla, Jade

P.S. Kommenttien valvonta on käytössä vain kisojen aikana, muuten luotan teihin. :)