Lukijat

maanantai 19. syyskuuta 2011

Pandasta pupuksi

Heipsan!

Nyt on sitten palattu leirikoulusta yms ja jaksan taas kirjoittaa tännekin. Oletteko lukeneet Pauliinaa? Jos olette, niin tiedätte miten söpönen meidän tuleva Santtu-koira on. Laitan sen kuvan nyt tähänkin, teidän pikku pandojen iloksi. ;)


Sitten Panfu-asioihin. Öö... Panfussa en olekaan nyt hirveesti pyörinyt. :D Eilen kokeilin nimittäin ensimmäisen kerran Olokoa. Se on Panfun tekijöiden toinen virtuaalimaailma. Ja niin kertakaikkisen suloinen! ♥.♥ Kaikkialla on niin söpöä... Se maailma on niin ihana. En kyllä osaa vielä tehdä mitään siellä, paitsi ehkä kasvattaa kasveja mun kasvimaalla. Kasvatan just eläinten ruokaa Heidille.


Mun talo on niin söpy!! ♥.♥


Tämä puutarhapaikka on niin söpy!! ♥.♥


Tämä oli niin... shokki!!! Kun huomasin että tällä saarella on... sillä on... PÄÄ?!

Tänne eksyin kun olin etsimässä keltaista väriä, ja tuossahan se olikin, keltaisessa purkissa oikealla.


Chanel, Chatel... ;)


Ja sitten mun ihan lemppari paikka: Carrot Town (?). Noi talot on nin s-ö-p-ö-j-ä!!

Kaikki haukkuu Olokoa, mutta mä kyllä tykkään, ainakin ulkonäöstä. ;)


♥:lla, Jadettarenne

8 kommenttia:

  1. Luen Pauliinaa joka postaus :)

    VastaaPoista
  2. Totta Xalia! :)

    Oi, ihanaa Hevostytsy! ♥:') Kiitos kovasti, aina sydäntä lämmittää kun joku lukee jompaakumpaa mun bglogeista. :'')

    VastaaPoista
  3. Joo, Oloko on kiva paikka. :) Mulla on siellä blogi. Adalminen Oloko-blogi.
    Linkki: http://adalminenblogi.blogspot.com.
    Liittyisitkö lukemaan? :)

    VastaaPoista
  4. Siis mulla on otinen panda Arianna. Ja hän kirjoittelee blogia Ariannan Panfu-blogi. Ja tää on sit ihan totta! :)

    VastaaPoista
  5. Moikka Anzu! Mun blogille kävi vähä surkeesti... Google huijas multa mun blogin pois, joten sitä blogia ei enää oo... :( Nyt oon luonu uuden blogin jossa on vain musi lukijana, joten pyydän, voisikko tulla lukijaks? En oo vielä kerenny blogata ku yritän tehä siitä sellasta mikä se oliki... D:
    -Namppa

    VastaaPoista
  6. SORI KAUHEESTI KU SANOIN SUA VAHINGOS ANZUKS!!! :o VOI HIRVEE.... AARRGGHH!!!! SORI JADE!!

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommentin. :) Mutta muista siisti kieli ja hyvät tavat, niin blogissa säilyy mahtava fiilis ja kaikilla on kivaa. =)

♥:lla, Jade

P.S. Kommenttien valvonta on käytössä vain kisojen aikana, muuten luotan teihin. :)