Lukijat

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kesälomaaaa!!

Helouuuh!

Muutaman päivän kirjoittelutauko, syynä kiire ja laiskuus. Nyt on sitten virallisesti kesäloma! Todistukset jaettiin koulussa lauantaina, kevätjuhlakin on nyt hoidettu ja suvivirsi laulettu. Se vaan on sellanen klassinen laulu, kun se lauletaan koulun kevätjuhlassa niin silloin se kesä oikeesti alkaa. Ja hikke-Jade sai mahtavan todistuksen, yheksän kymppiä ja neljä ysiä. Paras tähän mennessä! Enään täytyy saada toi matikka kympiks, liikas ja musassa ei oo mitään mahiksii, kässästä en oo varma... :D Minkäslaisilla fiiliksillä te lähdette kohti kesälomaa? Mulla ois ainakin suunnitelmissa riekkua yömyöhään ja nukkua aamupäivä. Äiti ei kyllä tykkää tosta suunnitelmasta, mutta täytyy vaan totuttaa se siihen. ;) Vielä tohon ei oo oikein mahollisuutta, kun tässä ekalla viikolla on leirejä yms. ja Ellun pitää jaksaa herää aikasin. :( Mutta kyllä se siitä. Eiku hei, enhän mä voikaan toteuttaa mun suunnitelmaa! Koska Lemmen viemää tulee joka aamu puol ysiltä ja muuten se jäis multa näkemättä! :O Äsken kun se tuli nii olin ihan ommeltu siihen nojatuoliin kiinni. :D Tässä jaksossa Felix kosi Emmaa... Ja Emma suostu!! Ihan mahtavaa! Mitenköhän niille seuraavassa jaksossa käy? Mä kyl kuolen jos tulee joku kauhee riita.

Otanko mä noi tv -sarjat hei vähän liian vakavasti? :D

Panfussa ei kai oo tapahtunu mtn ihmeenpää, Kamaria vaan kurkisti kristallipalloon ja näki siellä onnettoman pingviinin rannalla, ja nyt pelätään että se kuolee lämpöhalvaukseen ja sitä etitään jne. jne. jne. Täytyyki mennä kattoo onks ne Ella ja Max jo löytäny sen. Ja siitä tulikin mieleeni, että täytyy käydä siellä Kung Fu -tunnilla taas... Ja siitä tulikin mieleeni (toistanko itteeni tai jtn? :D) että toi Ella oli pari päivää sitten vierailulla Panfussa. Räpsin toooosi paljon kuvia, mutta äiti meni sitte tuhoomaan ne kaikki. >:( Mutta onneks on se Panfun blogin kuvagalleria, siel on paljon niitä kuvia. :) Nooo, mä taidan nyt lähtee tonne Panfuun hengailee, ehin just ennen kun pitää lähtee yhelle ratsastuskurssille. :) Eilen muuten shoppailin taas kauheesti kaikkee, kohta mulla on jo kaikki vaatekuvaston vaatteet itelläni. :D Joo, mutta näkyillään Panfussa!

♥:lla, Jade

P.S. Ois vähän Medalle asiaa, näkyilläänks pian?

P.P.S. Ja taas tuli kuvaton postaus...

P.P.P.S. Tsekatkaas toi.

6 kommenttia:

  1. hih, säki katot lemmen viemäätä ja niin kattoo munkin äiti ja minä siinä samalla. Mun bestiksen (irlis) jutellaa siitä aina puhelimessa xD

    VastaaPoista
  2. Näkyyiillään! Sori, kun en tajunnut tulla sinne Catrin irl-blogiin... Oon nyt vähän sekolla tuulella... Mutta näkyillään Panfussa! Voitais vaikka sopia joku aika ja paikka, millon tavattais. Mut hei, se oli vain idea!

    VastaaPoista
  3. Sasse: Jes, joku muukin kattoo sitä! Kuka on sun suosikkihenkilö?
    Meda: Katotaan ny viel, en nimittäin aina pysty tulee silleen sovittuna aikana.

    VastaaPoista
  4. Okhei. Mulle taas meinaa käydä aina niin, että unohdan tapaamisen kokonaan. Tai sitten myöhästyn, tai jotakin. No, anti olla!

    VastaaPoista

Tähän voit jättää kommentin. :) Mutta muista siisti kieli ja hyvät tavat, niin blogissa säilyy mahtava fiilis ja kaikilla on kivaa. =)

♥:lla, Jade

P.S. Kommenttien valvonta on käytössä vain kisojen aikana, muuten luotan teihin. :)